2014. április 1., kedd

A 23. SAD forduló összegzése


Március 3.án megtörtént a SAD 23. fordulójának a kiírása, melynek témája " Kókusz Pókusz " névre hallgat. :)
Tehát olyan recepteket vártam, amibe határozottan a kókusz a főszereplő. És persze édes is. :)
1. Az első beküldő Pitelány volt, aki ezzel a gyönyörű tekerccsel játszott. :)
Szerintem nagyon szép lett.
2. Másodjára Trollanyu szerzeményét láthatjuk, ami egy paleo édesség. Nevezetesen egy paleo kókuszos piskóta alagút. :) Szívesen beleharapnék. :))

3. A következő receptet Éva küldte  egy marcipános kókuszos bonbon
ról.
Én is imádom a bonbonokat. Ez is egy gyönyörű alkotás lett. :))
4. A negyedik egy olyan édesség, ami alap a kókuszos édességek között. Ez pedig a Raffaello. A receptet és a képet a csigabige kuckója blog háziasszonyától kaptam. Én, személy szerint imádom a raffaellot. :)) a fénykép is tökéletes. :)
5.
A következő receptet Okkitól kaptam, aki egy nagyon szép kókuszos kekszet készített, a fotó is gyönyörűen visszaadja és én is szívesen elropogtatnék párat belőle.  :)


6. A hatodik beküldő Brigi volt, a koskacukor blog  háziasszonya, aki egy gyönyörű gyönyörű süteményt készített kókusszal és eperrel. Szerintem tökéletes lett. :)

7. Ez a recept nem konkrétan a játékra készült, de Ági elküldte nekem, és én pedig nagyon szívesen fogadtam tőle. :)
Ez a recept egy kókuszos piskóta tekercs, ami annyira guszta, hogy bármikor, bárkinek tudnám ajánlani. :))
                        


8. A most következő receptet Linyah küldte a konyhalál blog szerzője.  A recept egy kókuszos banánkenyérről szól. Biztosan nagyon finom, hiszen ha csak a képre nézek megkívánom. :)
9. Kis kihagyás után jött egy másik kókuszos finomság, amit Mártinak köszönök. Ez egy kókuszos morzsás lekváros nyamiság :))))
Nézzétek csak a képet, milyen jól néz ki:
10.  Nézzétek milyen gyönyörű képet küldött nekem Tortafüggő Marisz az ő fincsi kókuszos sütijéről. :)) Annyira szép és mennyire finom is lehet.  :)

11. Ezt a képet a dittaditka blog háziasszonyától kaptam. A képen néhány tökéletes kókuszos kakaós csiga látható. :)
Mennyire kívánatosak már. 
12. A 12edik sütit konyhavirtuóztól kaptam. Annyira kreatív sütit hozott...:))
Igazából nem is nagyon süti. Inkább desszert, de annyira jól sikerült. Én is imádom a palacsintát, de ki nem. :)
13. Ezt a képet pedig Zsutól kaptam a fehér falat blog szerőjétől. A süti pedig a kókusz Pókusz tejszelet. :) Nagyon kreatív a neve is. :P. 
14. Ezt a süti receptet Anitól kaptam egy gyönyörű kókuszos tortáról. :)
15. Kaptam az utolsó pillanatban egy nagyon szép kókuszos tekercset is Anditól. :) Nagyon szép sütemény és biztosan isteni finom is. :)
16. Az utolsó képet pedig Edinától kaptam egy igazi klasszikus édességről: a kókuszgolyóról. :)
Amikor én készítem, több tucattal kell mert nagyon kapós nálunk is.  :)



Nos, én ezzel le is zártam a 23. SAD fordulót. Ezúton is köszönöm mindenkinek a részvételt. Nagyon jó volt ennek a fordulónak a háziasszonya lenni és nagyon jó volt, hogy ennyien velem játszottatok. :) szebbnél szebb alkotások születtek, így elég nehéz a döntés, de eldöntöttem és én Tortafüggő Marisznak szeretném átadni a következő fordulóra a stafétát. Persze csak ha elfogadja tőlem. :)
További szép napot kívánok mindenkinek! :)










13 megjegyzés:

  1. Köszi a játék lehetőségét és hogy háziasszonya voltál ennek a fordulónak! Nagyon jó kis finomságok jöttek össze! Kíváncsian várom a következő fordulót is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))
      Èn is nagyon várom már a következő fordulót. Biztosan valami jó ötlet lesz. :)

      Törlés
  2. Szuper összefoglaló lett, minden süti nagyon tetszik:) Köszi a játékot:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönet a játék lehetőségéért és a szép összefoglalóért!
    Megtisztelve érzem magam a háziasszonyi szerep felkérésre, de nem fogadhatom el. Sajnos technikailag nem értek annyira a számítógéphez, hogy meg tudjam csinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha. Akkor most mi legyen?
      Mivel átadtam a stafétát, mi lenne ha akkor tovább adnád valakinek. :)

      Törlés
  4. Próbélkozon, a facebookon már közzétettem, hogy ha van önként jelentkező, jöjjön!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó kis összefoglalót készítettél! Köszönjük a játék lebonyolítását! :)

    VálaszTörlés
  6. Csodás kókuszos finomságok és csodás összefoglaló :)
    Köszönet érte :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a játékot, sok édes finomság gyűlt össze :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Nagyon sok szép és finom édesség gyűlt össze. :))

      Törlés

LinkWithin