2013. július 2., kedd

Cappucino fagyi



...csak mert imádom a cappucinot. :)
Hozzávalók:

  • 1,1 g por zselatin
  • 0,5 dl hideg víz
  • 0,5 dl fekete meleg kávé
  • 0,5 dl cukrozott sűrített tej
  • 1 dl natúr joghurt
  • 2 dl cukrozott habtejszín
  • cukor

Elkészítés: Főzünk egy friss kávét, amiből kimérünk fél decit. A zselatint beáztatjuk a vízbe, majd a fél deci kávéból öntünk a zselatinra egy picit, úgy a felét. A joghurtot, sűrített tejet és a tejszínt összekeverjük és picit kézzel verni kezdjük, de nem kell habbá verni csak picit átforgatjuk együtt őket, majd beleöntjük a kávés zselatint és a kávét is. Cukrot is tehetünk még bele, ha valaki nagyon édesen szereti, de a sűrített tej és a habtejszín is cukros volt, ezért én már nem tettem többet bele. Fagyigép hiányában én egy műanyag tálba tettem és beraktam a fagyasztóba, de félóránként vagy óránként átkevertem. Kínálhatjuk tejszínhabbal és kakaóporral is. Esetleg a tejszínhabba is csenhetünk pici kávét. Úgy még finomabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin