2013. július 12., péntek

Barackos Panna Cotta


A képen a piskóta mentes változat van

Elkészült az én tejszínes nyári édességem is. :))
Hozzávalók:

  • 4 dl tejszín
  • 2,5 dl natúr joghurt
  • 10 g zselatin
  • 5-8 dkg cukor
  • Vanília
  • Kb 4 érett őszibarack

Elkészítése: A zselatint kb. 3 ek vízzel csomómentesre keverjük, majd hozzáadjuk a tejszínt, joghurtot, cukrot és felforraljuk, majd beletesszük a vaníliát és jól elkeverjük. Én szilikon téglalap alakú formába töltöttem, így nem kellett kivajazni. Szobahőmérsékletűre hűtjük, majd 3-4 órára hűtőben dermesztjük. Míg dermed elkészítjük a barackpürét úgy, hogy a barackokat megmossuk, megtisztítjuk és lábasba tesszük pici vízzel és cukorral és megvárjuk, míg a tűzön picit összerottyan. Én krumplitörővel kicsit összenyomkodtam, így pürés is és darabos is. Ha a panna cotta és a barack is kihűlt, a panna cottát szeleteljük és a barackkal tálaljuk hidegen. Én a még meleg panna cottára (persze miután kiöntöttem a formába) 6 db babapiskótát tettem és a közepébe 2 db magozott, felezett sárgabarackot tettem. Így még gyümölcsösebb.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin