2013. június 21., péntek

Nyári narancsos hűsítő


Ezt a meleget nem lehet máshogyan kibírni. Éppen ezért csináltam ezt a kis hűsítőt. Mindenki meg tudja csinálni a hűsítőjét, olyat, amit szeret. Nekem ma a narancs volt a nyerő. Így a neve a citrusmix nevet viseli. :)))
Hozzávalók:

  • 1 db narancs
  • kb. 5 ek cukor
  • víz
  • 4 dl narancslé
  • 2 citrom leve
  • 1 liter hideg víz
  • menta (elhagyható)
  • jég

Elkészítése: Az én kancsóm 2 literes. A kancsó aljába szeleteltem a narancsot, majd azt feleztem és úgy héjastól a kancsó aljába. Erre facsartam a citromok levét. A cukrot egy kisebb főzőedénybe tettem és felöntöttem kevés vízzel, majd főztem egy cukorszirupot. Kihűtöttem és a narancsra öntöttem a hideg cukorszirupot, majd a narancsleveket is és felöntöttem annyi vízzel, hogy a kancsó megteljen, de ne folyjon ki. Mentaleveleket is teszünk bele, meg nagyon sok jeget.
A jég lehet sima vízből, de én például narancslevet fagyasztottam le, így nem lesz víz ízű a hűsítőnk amikor a jég elolvadt.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin