2013. június 16., vasárnap

Banán fagyi



Fagyinak fagyi, de milyen fagyi? Ennél egészségesebb fagyi szerintem nincs, hiszen nincs benne semmi más csak gyümölcs. :D A története annyi, hogy éppen megakadályoztam a banán megromlását és fagyit csináltam belőle. Én személy szerint nem rajongok a banánért, de van más aki igen. :)
Hozzávalók: (1 személyre)
  • 1 banán

és semmi más :)
Elkészítése: Annyi az egész, hogy a banánt vagy, ha több személyre készítjük akkor banánokat megszabadítjuk a héjától és karikákra vágjuk, majd pedig belerakjuk egy műanyag dobozba és lefagyasztjuk. Mielőtt teljesen megfagyna kivesszük és a karikákat pépesre törjük villával, majd visszarakjuk, hogy teljesen megfagyjon. Amikor enni szeretnénk kivesszük és pár percet állni hagyjuk, majd egy fagyikanállal gombócoljuk.
Szerintem nincs ennél egyszerűbb és egészségesebb fagyi, főleg ha még le is hűt. :)))) Bátran ajánlom másoknak is. Más gyümölccsel nem tudom, hogy működik e, de mondjuk eperrel vagy mondjuk málnával biztosan. :)

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin