2013. június 5., szerda

Az én reggeli müzlim



Én minden reggel ezt eszem joghurttal mégpedig azért, mert nagyon nagyon egészséges és nagyon jót tesz a szervezetünknek a sokféle mag és aszalt gyümölcs. A legjobb élelmi rost forrás és ezt nem győzi mindenki hangoztatni és nem utolsó sorban szerintem szuper finom. :)
Hozzávalók:

  • 500 g zabpehely
  • 250 g vegyes aszalt gyümölcs  (én mazsolát, vörösáfonyát, szilvát és sárgabarackot használtam)
  • 250 g magkeverék (én tökmagot, szezámmagot, napraforgómagot, diót és mandulát használtam.)

Elkészítés: A magkeveréket SZÁRAZ serpenyőben megpirítjuk addig, amíg meg nem érezzük az illatát. Ekkor elzárjuk és kitesszük egy tálkába. A zabpelyhet is megpirítjuk ugyanígy, de azt nem tesszük ki tálba hanem hozzákeverjük a magokat miután elzártuk alatta a gázt. A gyümölcsöket összeaprítjuk és hozzákeverjük a zabpehelyhez. Ezután egy légmentesen záródó dobozba vagy üvegben tároljuk.
Joghurttal és friss gyümölccsel fogyasztjuk.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin