2012. december 27., csütörtök

Rózsaszín süti


Na igen. A rózsaszín süti. Elég sok gondot okozott nekem, de elkészült. Én dupla adagból csináltam, mert nekem kevésnek tűnt az egyszeres adag. Aki megcsinálja annak sok sikert, mert lehet, hogy nem csak nekem okoz gondot. :)
Hozzávalók:
A tésztához:
  • 30 dkg liszt
  • 4 ek porcukor
  • 1 ek zsír
  • 1 tojás
  • 1 dkg szalalkáli
  • 1 vérnarancs aroma
  • 1.5 dl tej
Krémhez:
  • 2 cs. vaníliás pudingpor
  • 6 dl tej
  • 20 dkg cukor
  • 25 dkg margarin
Elkészítés: A tészta hozzávalóit jól összedolgozzuk és 3 részre osztjuk, majd a tepsi hátoldalán egyessével 180 fokos előmelegített sütőben készre sütjük. Ha megsült, kihűtjük. A krémhez a pudingot a tejet és a cukrot összefőzzük. Ha kihűlt, hozzáadjuk a vajat is és a kihűlt lapokat megkenjük vele. 1 estét állni hagyjuk és porcukorral tálaljuk.
Itt tudtok csatlakozni hozzám!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin