2012. november 11., vasárnap

Almás-müzlis muffin


A mai napon elég sok mindent kellett főznöm a konyhában és úgy voltam vele, hogy akkor már egy süti is belefér. Szerintem eléggé látszik, hogy nagy kedvenceim a muffinok. Általában az édes muffint szeretem sütni, mert azokat szívesebben is eszem mint a sósat, de az anyukám szokott sós muffint is sütni. Mivel ennek az oldalnak a neve Be sweet ezért nem rakhatok fel sósat. :) Persze azért sem rakom fel mert azt nem én sütöttem és mert annyira nem finomak mint az édesek. De hogy erről a muffinról is legyen szó, hiszen ebben a blogbejegyzésben ő van a főszerepben, igazán új ízeket kaptam a müzli és az alma keverékéből. Ez a muffin engem a reggelekre emlékeztet a mülzi és a gyümölcs miatt, de persze bármilyen napszakban élvezhető. És tényleg nagyon finom. Miután megsült és megkóstoltuk, csak szótlanul ízleltünk, majd megállapítottuk, hogy ez nem jó, most már alig van a tányéron, mert nem tudjuk letenni. Szóval furcsa, de egyben finom is. Nekem nagyon ízlik. Remélem másnak is fog. :)
Hozzávalók:
  • 1 nagy alma
  • 5 müzliszelet vagy 12,5 dkg müzli vagy zabpehely
  • 26 dkg liszt
  • fél tk szódabikarbóna
  • 8 dkg méz
  • fél tk fahéj
  • 2 tk sütőpor
  • 12 dkg vaj
  • 1 tojás
  • 25 dkg almás vagy natúr joghurt
  • 5 ek tej
Elkészítés:Melegítsük elő a sütőt 190 fokra. A muffinsütőt kenjük ki olajjal, vagy tegyünk bele papírkapszlit. Mossuk meg az almát, hámozzuk meg, majd vágjuk kis kockákra. A müzliszeletet is vágjuk kicsi kockákra. Keverjük össze egy tálba a lisztet a sütőporral, szódabikarbónával és a müzlivel. Egy másik tálban keverjük habosra a vajat a mézzel, tojással, a fahéjjal, a joghurttal és a tejjel. Adjuk hozzá a lisztes keveréket és az almadarabokat. Töltsük a tésztát a formákba és süssük kb. 20-25 percig.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin